Fenerbahçe Kulübü İkinci Başkanı Andullah Kiğılı, yaşananlarla ilgili olarak Hürriyet'e özel açıklamalar yaptı... Kiğılı, yaptığı açıklamada Aykut Kocaman'ın istifasının henüz kulübe gelmediğini ve Ali Yıldırım'ın istifasını kabul ettiklerini söyledi. Abdullah Kiğılı, Pepe'nin transfer edilği ile ilgili olan haberlere de şu sözlerle cevap verdi: Ne Pepe'si kardeşim, biz şu an içimizdeki temizlikle uğraşıyoruz.
29.05.2013 13:32
agrici 0 tepki