1.608 gösterim
20,00 viral puan
"G.Saray'da F.Bahçeyi 7 yıl önce alkışlamadı"
Fenerbahçe Futbol Takımı'nın kaptanı Emre Belözoğlu, Spor Toto Süper Lig'de 12 Mayıs Pazar günü Galatasaray'a karşı uzun yıllardır kendi sahalarında olan üstünlüklerini devam ettirmek istediklerini söyledi.
"Alkışlama konusunun bu kadar gündeme gelmesini anlayamıyorum"
Bir basın mensubunun, "Galatasaray'ı alkışlayacak mısınız?" sorusu üzerine, bu konunun çok konuşulmasına anlam veremediğini belirten Emre, 2006-2007 sezonundaFenerbahçe'nin şampiyonluğu garantiledikten sonra Ali Sami Yen Stadı'na gittiğini hatırlatarak, şunları kaydetti:
"Bu polemik 7 sene önce yoktu, son 10-15 gündür var. O sene Galatasaraylı futbolculara da sorulmuş muydu bu soru? Bu, atılacak en son adım. Futbolcuların kendi arasında zaten bir sorunu yok. Ben zaten milli takımdan arkadaşlarımı ve yakın olduğum kardeşlerimi tebrik ettim. Bundan önce atılması gereken birçok adım var. Onlar da futbolcuların işi değil. Derbiye yakışır bir maç olmasını ümit ediyorum. Bu polemiğin neden bu kadar gündeme geldiğini Fenerbahçe'nin kaptanı olarak anlayamıyorum."
Gerginliklerde camialar ve yöneticiler arasındaki ilişkilerin daha önemli olduğunu aktaran tecrübeli oyuncu, "Futbolcular bu anlamda en masum kesim. Biz saha içinde tabii ki kazanmak adına bir mücadele içindeyiz ama 90 dakika sonrasında biz arkadaşlarımızla dostluğumuzu devam ettiriyoruz. Bence sporcuların atacağı adımlar en son noktadır" ifadelerini kullandı.
Alıntıdır.