Niye Üniversite değilse... @46 (0999, 16.05.2013 20:27:09)
Niye Üniversite değilse...
Ne yalan söyleyeyim bende utanıyorum. @44 (0999, 15.05.2013 22:54:03)
Ne yalan söyleyeyim bende utanıyorum.
Alttaki Ağrı Sözlük reklamı çok tatlı bu arada. @43 (0999, 15.05.2013 22:53:45)
Alttaki Ağrı Sözlük reklamı çok tatlı bu arada.
O değilde kız gerçekten de çok güzel. @31 (0999, 10.05.2013 18:06:22)
O değilde kız gerçekten de çok güzel.
One fine body…